Mot ett ljusare diabetesliv

Experiment i mat och motion för 100% insulinOberoende

Dag/Day 28. Årets första läkarbesök, fint resultat – First Medical Appointment of the Year, Nice Results

Posted by DiT på januari 23, 2011

6:e januari
Första läkarbesöket i år var mycket positivt. Jag tog alltså blodprov i slutet på december efter första veckan med de nya kostrutinerna. 6:e januari fick jag veta resultatet på mitt långtidssockervärde: 86/4,3! Med andra ord fantastiskt. En nedgång på 1 kg till 55 kg (167 kort) är dock inte enligt plan eftersom jag planerar gå upp minst 5 kg detta år.

Jag var sjuk första veckan i januari och kunde inte hämta ut nya teststickor förrän i andra halvan av månaden, vilket skjutit upp de dagliga rapporterna här med detaljerade resultat och info gällande mina menyer. Januari började segt för mig även arbetsmässigt med internet utslaget pga av regn och oväder och har dessutom en Sverige-resa i planerna inom kort med mycket extra diversegöra just nu. Hoppas dock på ett fint utvecklande år mot ljusare tider och ett ljusare diabetesliv.

Kommentera

 
